A venit timpul să te relaxezi. Cu noul tău Daikin și programul de servicii Stand By Me, poți fi sigur că beneficiezi de cel mai înalt nivel de confort, eficiență energetică, capacitate de utilizare și servicii disponibile pe piață. Stand By Me elimină grijile clienților noștri deoarece oferă o garanție gratuită, extinsă și monitorizare rapidă.

Vezi Brosura Stand By Me

Bucură-te de garanție extinsă pentru piesele de schimb la aparatul de aer condiționat și pompa de căldura Daikin, până la 5 ani.

Garanția extinsă necesită următoarele condiții:

  1. Mentenanţă bienală (o dată la 2 ani) pentru echipamentele de tip split/multi-split și mentenanţă anuală (o dată pe an) pentru pompele de căldură Altherma.
  2. Mentenanţa va fi efectuată de Partenerul Daikin care a realizat vânzarea si instalarea echipamentului.
  • Pachete de servicii suplimentare pentru unitatea ta Daikin
  • Condiții de acordare a garanției clare și transparente
  • Principalul punct de contact cu Daikin și partenerul tău de service

Ce este Stand by me?

Stand By Me este o platformă online prin care primești cele mai bune servicii post-vânzare dacă ai achiziționat un echipament Daikin din rețeaua de parteneri premium Daikin – Home Comfort Expert, din care facem și noi parte. După instalarea echipamentului, vei primi un link de confirmare pentru înregistrarea pe platformă, prin care vei beneficia de extinderea garanției pentru piesele de schimb. Prin intermediul platformei, vei putea urmări istoricul unității tale si vei putea accesa și vizualiza oricând toate pachetele de servicii disponibile pentru echipamentul tău Daikin.

Ce este partener premium Daikin Home Comfort Expert?

Partenerii premium Daikin au trecut printr-o selecţie riguroasă, avand cunoştinţe complexe despre echipamentele Daikin și ani de experiență în instalarea, punerea în funcţiune și efectuarea lucrărilor de service pentru echipamentele Daikin. Partenerul Daikin prin intermediul căruia achiziţionezi si instalezi echipamentul, devine automat partenerul tău de service. Acest partener este responsabil pentru efectuarea tuturor serviciilor de întreținere și reparații ale echipamentului tău.

De ce trebuie să îmi înregistrez unitatea pentru activarea garanției extinse?

Confirmarea detaliilor echipamentului tău Daikin si a datelor personale este necesară pentru activarea garanţiei extinse. Prin această platformă îți vom putea oferi rapid asistență, iar tu nu va mai trebui sa cauți factura de achiziție sau datele noastre de contact.

De ce trebuie să am o legătură directă cu un partener de service?

Partenerul Daikin care a efectuat vânzarea si instalarea echipamentului tău, deţine şi urmăreşte istoricul acestuia încă de la început. Acesta cunoaște deja instalația, starea actuală, istoricul lucrărilor de întreținere şi reparații ale unității, astfel încât îţi poate oferi suport personalizat.

Piese de schimb certificate

Avem grijă de sănătatea ta și a celor dragi prin întreținerea optimă a sistemului de aer condiționat. Curățarea periodică a filtrelor de aer asigură un aer curat și confort optim. Piesele de schimb folosite de către Daikin și Partenerii noștri sunt originale, ceea ce înseamnă că riscul defecțiunilor este redus, asigurându-te de valabilitatea garanției unității tale.

Mentenanță planificată

Primim automat notificare prin care suntem informați, când aparatul tău de aer condiționat are nevoie de întreținere. Întreținerea regulată a echipamentului, precum mentenanțele sezoniere care presupun înlocuirea consumabilelor sau a pieselor, cât și alte mici reglaje, ajută unitatea de aer condiționat să funcționeze mai eficient. Astfel, poți beneficia de un consum redus de energie. Verificarea preventivă te ajută să eviți intervențiile si costurile neprevăzute.