Ce este Garanția Standard?
Garanția standard este perioada de acoperire legală oferită de producător, ale cărei condiții se găsesc în cutia aparatului achiziționat.
Termeni și condiții
Serviciul acoperă toate defectele de natura mecanica sau electrica, în condițiile descrise in certificatele de garanție eliberate de producător și în certificatul Garanția Super. Serviciul se referă doar la produsele pentru care a fost achiziționat, produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garanție standard în original (certificatul de garanție al producătorului) și factura de achiziție (copie sau original). Produsul trebuie sa fie în configurația originala și sa nu fi suferit deteriorări sau intervenții neautorizate.
Produsele acoperite de Garanția Super oferita de Aerdeal.ro beneficiază de un termen de intervenție pentru constatarea defectului de cinci zile lucrătoare. Acest termen decurge din momentul în care a fost primita sesizarea defecțiunii. În situația în care reparația produsului nu este posibilă într-un termen de maxim 30 de zile, produsul va fi înlocuit cu unul nou, identic sau similar, cu specificații și caracteristici de performanță cel puțin egale cu cele ale produsului inițial. Datorita avansului tehnologic produsul propus pentru înlocuire poate avea un preț mai mic decât cel al produsului inițial. Produsul primit pentru înlocuire beneficiază în continuare de acoperirea Garanția Super oferita de Aerdeal.ro pana la expirarea termenului inițial pentru care a fost achiziționat acest serviciu.
În situația în care nici înlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi contravaloarea produsului, la valoarea înregistrata pe factura de achiziție. În acest ultim caz, în care se restituie contravaloarea produsului, efectele serviciului de Garanția Super oferita de Aerdeal încetează. În situația în care se solicită intervenția nejustificata și/sau preluarea produselor în service fără motiv întemeiat, Aerdeal își rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare și/sau transport.