Ce este Garanția Standard?

Garanția standard este perioada de acoperire legală oferită de producător, ale cărei condiții se găsesc în cutia aparatului achiziționat.

Ce este Garanția Super?

Garanția Super extinde perioada de acoperire a garanției standard oferita de producător cu încă 2 ani. Această garanție se poate achiziționa doar pentru produsele ce au o garanție comercială de până la 3 ani (36 de luni).

Garanția super acoperă atât intervenția cât și piesele de schimb necesare înlocuirii în cazul unei defecțiuni și este un serviciu opțional, contra cost, oferit tuturor clienților Aerdeal care achiziționează produsele noastre.

Cum cumpăr?

În momentul achiziției Garanției Super, clientul va plăti contravaloarea acesteia conform ofertei de preț afișata pe site-ul Aerdeal. În urma achiziției, garanția echipamentelor va fi extinsă la 5 ani și acoperă atât piesele de schimb cât și intervenția asupra echipamentelor.

Garanția Super poate fi achiziționata de către clienții persoane fizice, la momentul cumpărării unui echipament, indiferent de modalitatea de achiziție: comanda online, comanda telefonica sau comanda în showroom Aerdeal.

Termeni și condiții

Serviciul acoperă toate defectele de natura mecanica sau electrica, în condițiile descrise in certificatele de garanție eliberate de producător și în certificatul Garanția Super. Serviciul se referă doar la produsele pentru care a fost achiziționat, produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garanție standard în original (certificatul de garanție al producătorului) și factura de achiziție (copie sau original). Produsul trebuie sa fie în configurația originala și sa nu fi suferit deteriorări sau intervenții neautorizate.

Produsele acoperite de Garanția Super oferita de Aerdeal.ro beneficiază de un termen de intervenție pentru constatarea defectului de cinci zile lucrătoare. Acest termen decurge din momentul în care a fost primita sesizarea defecțiunii. În situația în care reparația produsului nu este posibilă într-un termen de maxim 30 de zile, produsul va fi înlocuit cu unul nou, identic sau similar, cu specificații și caracteristici de performanță cel puțin egale cu cele ale produsului inițial. Datorita avansului tehnologic produsul propus pentru înlocuire poate avea un preț mai mic decât cel al produsului inițial. Produsul primit pentru înlocuire beneficiază în continuare de acoperirea Garanția Super oferita de Aerdeal.ro pana la expirarea termenului inițial pentru care a fost achiziționat acest serviciu.

În situația în care nici înlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi contravaloarea produsului, la valoarea înregistrata pe factura de achiziție. În acest ultim caz, în care se restituie contravaloarea produsului, efectele serviciului de Garanția Super oferita de Aerdeal încetează. În situația în care se solicită intervenția nejustificata și/sau preluarea produselor în service fără motiv întemeiat, Aerdeal își rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare și/sau transport.

Timpul de refuncționare prelungește în mod corespunzător termenul de garanție standard și super. Acest interval se considera din momentul înregistrării defecțiunii produsului prin constatarea de service pana la aducerea produsului în stare de utilizare normala.

Serviciul de Garanție Super oferita de Aerdeal este asigurat doar pe teritoriul României.

Garanția Super este un serviciu contra cost oferit de către Aerdeal. Aerdeal poate transfera obligațiile ce rezulta din onorarea acestui serviciu către o terța parte, drepturile clientului nefiind afectate în nici un fel de acest lucru.

Garanția Super oferită de Aerdeal este în conformitate cu drepturile prevăzute de legislația în vigoare privind protecția consumatorului.